همین چند لحظه...

وبلاگ رسمی علی آبکار

همین چند لحظه...

وبلاگ رسمی علی آبکار

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین




امروز پس از انتشار اخبار انتصاب جناب آقای محمد سر افراز توسط مقام معظم رهبری به قدری شور و شعف سر تا پای شخص بنده را فرا گرفت که گویی سبب عزای عمومی شیعیان ایران آن اسید پاش ملعون دستگیر شده است.
بالاخره جوانی است و شور و اشتیاق به تنوع و ایجاد فرصت های تازه تر.از حق نگذریم کارنامه ی جناب سر افراز که سابقا در امور بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشتند بسی روشن و مایع شادکامی می باشد و همچنان امیدواریم گره قالی رسانه از خودروسازان جدا باشد که خدایی نکرده مرغ خودمان برای همسایگان غاز نباشد!
از اراجیف و پرچونگی های بنده که بگذریم این انتصاب شایسته را به جناب آقای سر افراز گرامی و همچنین تمام ملت صبور ایران زمین تبریک گفته و از خداوندگار منان برای ایشان و تمامی خادمین ملت شریف کشورمان نهایت پیروزی و سربلندی را در راستای انجام وظایف خطیرشان خواستاریم.
همچنان امیدواریم کمی از بی مهری هایی که نه به عمد بلکه از روی مشغله شامل حال دوستان جوان در راستای حفظ،ساخت و پخش آثارشان در رسانه ی ملی متحمل شده است کاسته شود و با نگاهی به مراتب علمی تر و حرفه ای تر در راستای پیشبرد اهداف رسانه ملی به نقش جوانان در این عرصه نیز پرداخته گردد.

با آرزوی شادکامی و پیروز بختی
مدیر جامعه هنری تلخند
علی آبکار

1393/8/17

نظرات  (۲)

  • محمد جهانگیری فرد
  • سپاس از حضور حضرتعالی در وبلاگ بنده
    چه خوب می شود اگر بیشتر با اهداف وبلاگ و فعالیتهای حضرتعالی 
    بیشتر آشنا شویم
    سپاس
    شما همش 20 سالته و اینقدر فعالی؟
    تبارک الله!



    پاسخ:
    سپاس از نظر حضرتعالی.
    بله من بیست سالمه و هنوز در جهت بهبود جهان نتونستم گام موثری بردارم و این از کم کاری و کم سعادتی بنده هست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی